Ziyaretçi Kuralları
24 Şubat 2025

TUNCELİ DEVLET HASTANESİ
HASTANE ZİYARET TALİMATI

1-AMAÇ:

Hastanemizden hizmet alan hastalarımızın kaldıkları süre içerisinde, asgari, rahat, huzur ve güven içinde bulunmalarını sağlamak amacını güder. Ayrıca hastanemizde yatmakta olan hastalarımızın günün belirli saatlerinde ve belirli kurallar içerisinde ziyaretlerinin sağlanmasıdır.

2-KAPSAM:

Hastanemizde yatmakta olan tüm hastaları ve yakınlarını kapsamaktadır.

3-KISALTMALAR:

4-TANIMLAR:

5-SORUMLULAR:

·         Başhekim Yardımcısı

·         İdari mali işler müd. yardımcısı

·         Güvenlik Şefi/görevlisi

·         Klinik Sorumlusu

      6- FALİYET AKIŞI

Hastanemizde idarece belirlenen ziyaret saatleri;

§  Gündüz:               12:00 - 13:00

§  Akşam  :              18:00 - 19:00

saatleri arasında yapılacaktır.

6.1.Hasta ziyaretinden genel olarak amaçlananlar;

    Hastanın, hastane dışından gerekli ihtiyaçlarını karşılamak (ilaç, giysi gibi)

    Hastanın hatırını sormak, psikolojik destek vermek

    Hastanın doktorundan, hastanın sağlığı ile ilgili bilgi almak

    Toplumsal dayanışmanın güzel örneklerinden olan hasta ziyareti usullüne uygun olarak yapıldığında, hastanızın moral düzeyini yükselterek iyileşme sürecine olumlu etki yapar. Aynı zamanda hastanızın durumu hakkında bilgilenmenizi sağlar.

6.2.HASTANIN SAĞLIĞI İLE İLGİLİ KİME VEYA KİMLERE BİLGİ VERİLİR?

Hastanın tanı ve tedavisi ile ilgili bilgiyi sadece hastanızın hekiminden alabilirsiniz.

    Hasta erişkin ve şuuru açık ise; Kendisine veya önerdiği birinci derece yakınına bilgi verilir

    Hastanın şuuru kapalı ise; Birinci derece yakınına bilgi verilir

    Hasta çocuk ise; Ebeveynine bilgi verilir. » Üçüncü şahıslara hasta ile ilgili bilgi verilmez.

    Klinikte yatan diğer hastalarla ilgili bilgiler ve hasta kayıtları hekimi ve ilgili hemşiresi dışında kimseye verilmez.

6.3.HANGİ HASTALAR ZİYARET EDİLMEMELİDİR?

    Yoğun bakımda yatan hastalar

    Bulaşıcı hastalığı olan hastalar

    Bağışıklık sistemi bozuk hastalar

    Doktorunun ziyarette sakınca gördüğü hastalar (Bu hastalar için hasta doktorundan uygun zamanlarda bilgi alınır)

6.4.KİMLER HASTA ZİYARETİNE GİTMEMELİDİR?

    10 yaş altı çocuklar,

    Ateş, öksürük, aksırık ve balgam çıkarma gibi şikayeti olanlar ve bilinen bir enfeksiyon hastalığı olan hastalar

    Herhangi bir kronik hastalığı olan hastalar

    Enfeksiyon almaya yatkın olan kişiler

 

6.5.HASTA ZİYARETİNDE DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN DURUMLAR NELERDİR?

    Doktorunun izin vermediği özel durumlarda hasta ziyareti için lütfen ısrar etmeyiniz.

    Hasta ziyaretini, ziyaret saatlerinde yapınız.

    Ziyaret süresi kısa olmalıdır ( tercihen en fazla 10 dakika)

    Her hasta başında ikiden fazla ziyaretçi olmamalı ve diğer hastaları rahatsız edecek derecede YÜKSEK SESLE KONUŞULMAMALIDIR.

    Hasta yataklarına oturulmamalı, hasta başında ve hastane ortamında herhangi bir yere dokunulmamalıdır. Ziyaret öncesi ve sonrası eller yıkanmalıdır

    İyilik olsun diye yaptığınız müdahalelerin hastanıza zarar verebileceğini unutmayınız

    ZİYARETE GELİRKEN HEDİYE OLARAK YİYECEK VE CANLI ÇİÇEKGETİRMEYİNİZ.

     Hasta başında herhangi bir şey yenilip içilmemeli, aynı odada kalan diğer hastalara da herhangi bir gıda verilmemelidir.

    Hasta mahremiyetine saygı gösterilmelidir.

    Ziyaret esnasında, moral bozucu söz ve davranışlardan kaçınılmalıdır.

    Ziyaret saati sonunda, görevlilerin uyarılarını beklemeksizin hasta odaları terk edilmelidir.

6.6.ÖZELLİKLİ BİRİM HASTALARINDA ZİYARET KURALLARI

Aşağıda belirtilen hasta gruplarına ait ziyaretler ancak doktorunun izni ile ve belirli kurallar dâhilinde yapılabilir.

    Yoğun bakımda yatan hastalar

    SDL yatan hastalar

    Diyaliz ünitesinde yatan hastalar

    Bulaşıcı hastalığı olan hastalar

    Bağışıklık sistemi bozuk (steroid tedavisi alan hastalar vb.)

    Doktorun ziyarette sakınca gördüğü hastalar (bu hastalar için hastanın doktorundan uygun zamanda alınır.) 

    Hasta açısından sakıncalı olabilecek durumlarda ziyaret hekim iznine bağlıdır.

    Ziyaret edilmesi yasak hastalar ancak hekim izni ile ziyaret edilebilir.

    Özel durumlarda  gerekli koruyucu ekipman (maske, önlük, eldiven, bone ) giyilerek ziyaret yapılabilir.

    Doğum sonrası eşini veya bebeğini görmek için talepte bulunan hasta yakınları ise hekim ve görevli ebenin izni doğrultusunda Sancı Doğum Lohusa birimine girebilir. Bebeği gördükten hemen sonra bekleme salonuna yönlendirilir.

6.7.GECE NEDEN HASTA ZİYARETİ YAPILMAMALIDIR?

    Hastane güvenliği olumsuz yönde etkilenir.

    Uyuyan hastalar rahatsız olur.

    Unutmayınız, hastanızın sağlığı sizin için olduğu kadar bizim içinde önemlidir.

6.8.HASTA REFAKATÇİ KURALLARI

    Refakatçi yaka kartını takacaktır.

    Hasta odasının düzenli olmasına dikkat edecektir.

    Hemşirelerce verilen hasta bakım eğitimi kurallarına uymalıdır.

    Hastane kurallarına riayet etmelidir.

     Hastasının yanından ayrılacağı durumda ve refakatçi değişimlerinde hemşireye haber vermelidir

 

6.9.Çocuk Hastaların Kardeş Ve Arkadaşları Ziyaret Kuralları

    Bulaşıcı enfeksiyon durumu olan ve enfeksiyon kaynağı riski taşıyan çocuk/kardeş ziyaretçilerin yataklı hasta servislerine girişine izin verilmemektedir.

    Üç yaş üzerindeki kardeş çocuklar bir seferde en fazla iki kardeş olmak üzere anne veya babadan en az birinin refakatinde her gün ve/veya belirlenen günlerde hastane yönetimi tarafından belirlenmiş bir saatte 15 dakikayı geçmeyecek şekilde ziyarette bulunabilirler.

    Ziyaretçi çocukların girişte ellerini yıkadıktan sonra üniteye girmesine izin verilir.

    Ziyaret sırasında kardeşlerin bebeğe dokunma, öpme gibi fiziksel temasına izin verilmez.

    Ziyaretçi çocuklar ünite içinde yalnız bırakılmaz ve refakatçi eşliğinde ziyaret ederler.

    Herhangi bir salgın durumunda (toplum/hastane kaynaklı) Enfeksiyon Kontrol Komitesi ve/veya ünite sorumlusu tarafından veya ünitedeki acil durumlarda ünite sorumlusu tarafından ziyaretler yasaklanabilir veya ziyaret saatlerinde değişiklik yapılabilir.

 

GÖSTERDİĞİNİZ HASSASİYETE TEŞEKKÜR EDERİZ.

 

                        Hastane Santral Tel: 04282121039


TUNCELİ DEVLET HASTANESİ
HASTANE REFAKATÇİ TALİMATI

 

 1.AMAÇ: Yatan hastaların  yanında kalacak olan refakatçinin refakat işlerinin oluşturulması.

 2. KAPSAM: Hastanemizde yatmakta olan tüm hastaları ve yakınlarını kapsamaktadır

3-KISALTMALAR:

4-TANIMLAR:

5-SORUMLULAR:

·         Başhekim Yardımcısı

·         İdari mali işler Müdür Yardımcısı

·         Güvenlik Şefi/Görevlisi

·         Klinik Sorumlusu

6-FAALİYET AKIŞI   

6.1 Refakatçi değişimi saat 10:30'dan sonra servis viziti bitince yapılır.

6.2 Servise gelen hasta yakını refakatçi  hastanın yattığı kat sekreterinden refakatçi kartı hasta yakınına teslim edilir.

6.3 Her sabah vizitinde refakatçi kartları servis sorumlu hemşirelerince kontrol edilir.

6.4 Gerekli görüldüğü hallerde hastanın durumu değerlendirilerek refakat süresi uzatılır veya sonlandırılır.

6.5 Refakatçilerin hastalara dışardan yiyecek ve içecek getirmeleri yasaktır.

6.6 Refakat sayısı 1 (bir) kişiyle sınırlıdır. Refakatler 18 yaşından küçük,65 yaşından büyük olmamalıdır.

6.7 Refakatçi kartı ile giriş çıkışlarda kontrol yapılması amacıyla güvenlik görevlileri tarafından kontrol edilir.

6.8 Refakatçiler gerek görüldüğünde (vizit saatlerinde, hastaya girişim yapılacağı zaman vs.) hasta odalarından çıkmamaları gerekmektedir.

6.9 Refakatçilerin hastanemizde refakatçi bulundukları sürece kartlarını üzerlerinde görünür bir şekilde takmaları gerekmektedir.

6.10 Refakatçiler hastaya hekim ve hemşirenin bilgisi dışında uygulama yapamaz.

6.11 Kadın hastaların bulunduğu hasta odalarında erkek refakatçi kalamaz.

6.12 Refakatçilerin hastalarının taburcu olması durumunda refakatçi kartlarını teslim etmeleri gerekmektedir.

6.13 Refakatçilerin iaşesi genel hükümler çerçevesinde kurumumuzca karşılanır.

6.14 Refakatçilerin servislerimize dışardan eşya v.b getirmemeleri ve servislerimizde bulunan eşya v.b malzemeleri dışarı çıkarmamaları gerekir.

6.15 Ücretli hastaların refakatleri bakanlık fiyat tarifesine göre alınır.

6.16 Hastane binası içinde refakatçilerin sigara içmesi kesinlikle yasaktır.

6.17 Refakatçiler hastane kurallarına riayet etmelidir.

6.18.Refakatçiler hastasının yanından ayrılacağı durumda ve refakatçi değişimlerinde hemşireye haber vermelidir.

 

HASTA VE YAKINLARININ SORUMLULUKLARI

 

1. Bilgi Verme

Hastalarımız, tıbbi hizmet vermekle görevli tabip ve hemşirelere sağlık durumuyla ilgili tam ve doğru bilgi vermelidir.

2. Önerilere Uyma

Hastalarımız, tedavilerinden sorumlu tabipler tarafından önerilen tedavi planına uymakla ve tabiplerin talimatları doğrultusunda ilgili sağlık personelinin bakım planının yerine getirmesini kabullenmekle de yükümlüdür.

3. Planlanan Tedavi Reddetme

Tedavi ret edilmek istendiğinde gerekçe tabibe yazılı belirtilmelidir. Hasta yakını hastanın şuuru açık olduğu sürece bu hakkı kullanamaz

4. Sağlık Kuruluşu Kurallarına Uyma

Hastalarımız, sağlık kuruluşumuzun kural ve uygulamalarına uymak ile sorumludur.

5. Saygı Gösterme: Hastalarımız; sağlık kuruluşu içerisinde bulunan hasta ve yakınlarını tehlikeye sokan gürültü, ziyaretçi, duman gibi rahatsızlık verici durumlarda hastanenin alacağı tedbir ve kurallara uygun davranmakla sorumludur.

6. Enfeksiyon Kontrol

Hastalarımız ve yakınları enfeksiyon hastalıklarının yayılması için kendilerine önerilen tüm önlemler konusunda hassas davranmakla sorumludur.

7. Hasta Ziyaretçisi

Hastalarımızın aynı anda mümkün olduğunca az ziyaretçi kabul etmesi, ziyaretçilerin yiyecek-içecek getirmemesi, başka hastalara ait eşyaları kullanmaması, hastane ziyaret saatlerine uyma sorumluluğu vardır.

 

 

YATAN HASTA BİLGİLENDİRME

 

    Yakınlarınız sizi aramak istediğinde önce 04282121039numaralı telefonu çevirip daha sonra odanızdaki telefonun üzerinde bulunan 4 haneli numarayı çevirerek size ulaşabilirler. Saat 22.00 den sonra hastane telefonu aranmamalıdır (Diğer hastaları rahatsız etmemek için).

    Servisinizdeki hemşireye ulaşmak istediğinizde, refakatçınız varsa refakatçı aracılığıyla, refakatçınız yoksa başucunuzda bulunan kırmızı ışıklı düğmeye(Hemşire Çağrı) basarak ulaşabilirsiniz.

    Tuvalet veya banyodayken acil bir durum yaşanması durumunda (düşme, baş dönmesi vb.) yine acil hemşire çağrı cihazını ipini aşağıya doğru çekerek ulaşabilirsiniz.

    Eşyalarınızı her odada bulunan kilitli dolaplarınızda muhafaza edebilirsiniz. Kıymetli eşyalarınızı yakınlarınıza teslim ediniz. Taburcu olurken anahtarınızı ve televizyon kumandasını servis hemşirenize teslim ediniz.

    Yatışınız sırasında kolunuza bileklik takılmaktadır. Bu bilekliğin üzerinde kimlik bilgileriniz bulunmaktadır. Hastanede yapılan tedavi ve uygulamaların doğru kişiye uygulanması için kullanılır. Bilekliği yatışınız süresince çıkarmamalısınız. Bilekliğin yıpranması durumunda hemşirenize bilgi vererek değiştirilmesini sağlamalısınız.

    Doğum yapan anne ve bebeğe aynı seri numaralı bileklikler takılmaktadır. Yatışınız süresince kendinizin ve bebeğinizin bilekliğini çıkarmamalısınız.

    Size yapılacak işlemlerde hastane çalışanlarının bilgilendirmelerine göre hareket edilmelidir.

    Yataklı hizmetimizden faydalanan tüm hasta ve hasta yakınları için hasta ve hasta yakınları eğitim kitabımız bütün odalarımızda mevcuttur. Yataklı kurumumuzdan faydalanırken sizlere daha iyi bir hizmet sunabilmek için bilgilendirme kitapçığımızı okumanız önemle rica olunur.

 

HASTA YAKINLARI VE ZİYARET KURALLARI

 

Hasta ziyaretçilerinin kabul edilmesi, hastanemizde belirlenen usul ve esaslara uygun olarak ve hastaların huzur ve sükûnlarını bozacak fiil ve tutumlara sebebiyet vermeyecek şekilde gerçekleştirilmelidir. Hastanızın sağlığı açısından bu konuda bize yardımcı olmanızı ve hastanemizin ziyaret politikası çerçevesinde belirlenen usul ve esasları hakkında sağlık çalışanlarımızdan bilgi almadan hasta ziyareti gerçekleştirmemeniz gerektiğini önemle belirtmek isteriz.

 Hasta ziyaretini, hastanemizin belirlediği ziyaret saatleri içinde yapılmaktadır. Ziyaret saatleri hastalarımızın bakım ve dinlenme zamanları dikkate alınarak düzenlenmiştir.

         Diğer hastaların odalarına girilmemelidir.

         Hastanemizde yatan hastalara ve refakatçilerine sabah, öğle ve akşam yemekleri verilmektedir. Ziyaretlerde yiyecek, içecek getirilmemesi rica olunur

         Ayrıca bazı hastalara diyetisyen kontrolünde hastalıkları gereği ara öğün yemek verilmektedir.

         Çocukların sağlığının korunması amacı ile 12 yaş altı çocuklar hasta ziyaretine getirilmemelidir Ateş, öksürük, aksırık ve balgam çıkarma gibi şikayeti olanlar ve bilinen bir enfeksiyon hastalığı olan kişiler, herhangi bir kronik hastalığı olan kişiler, enfeksiyon almaya yatkın olan kişiler ve 12 yaşından küçük çocukların vücut direnci büyüklerden daha zayıf olduğundan dolayı mümkün olduğunca hasta ziyaretlerine ve hasta olmadıkları sürece hastane ortamına getirilmemeleri gerekir. Ancak bazı durumlarda çocukların hasta ziyaretinin hasta iyileşmesi üzerinde olumlu etkileri olduğundan enfeksiyon kontrol ilkelerine uymak kaydı ile hastanın çocuklarına ve kardeş çocukların ziyaretine izin verilebilir.

         Ziyaretiniz sırasında hasta ve yakınlarının mahremiyetine özen gösteriniz.

         Ziyaret öncesi ve sonrası mutlaka el hijyeninize özen gösteriniz; ellerinizi yıkayınız ve/veya dezenfekte ediniz.

         Hastamızın sağlığı açısından ziyarete gelen kişilerin hasta odasında kalma süreleri çok uzun olmamalıdır. Bunun için ziyaret süresinin 10 dakika ile sınırlandırılmasına ve odada 2 kişiden fazla sayıda ziyaretçi olmamasına özen gösteriniz.

         Ziyaret sırasında, hastanın ve kendi sağlığınız açısından ortamdaki eşya / alanlara, hastaya bağlı bulunan ekipmanlara dokunmamaya ve hasta yatağına oturmamaya lütfen dikkat ediniz.

  Hastane giriş kapılarının önünde ve kapalı alanda sigara içmek yasaktır.

         Hastaların sağlığı açısından gürültü kirliliği nedeni ile hastane içinde cep telefonlarınızı sessiz moduna ayarlayarak kullanılması gerekmektedir. Hastane koridorlarında gürültü yapılmamalıdır.

ZİYARET SAATLERİ

Ziyaret girişleri başhekimlik girişinden yapılmaktadır. Kliniklerde ziyaret saatleri;

         Öğlen: 12.00-13.00

         Akşam:18.00-20.00 saatleri arasındadır

YEMEK SAATLERİ

    Sabah: 06.00- 07.00

    Öğle: 11.30- 12.30

    Akşam: 17.30- 18.30 saatleri arasındadır.

DİNİ HİZMETLER

         İbadethane hastanemizin -1 Bodrum katındadır.

REFAKATÇİ POLİTİKASI

 

Tedavi sırasında hastaya yardımcı olmak üzere; mevzuatın ve hastanemizin imkânlarının elverdiği ve hastanın sağlık durumunun gerektirdiği ölçüde, tedaviden sorumlu doktorun uygun görmesine bağlı olarak, hastanın refakatçi bulundurma hakkı vardır. Bu hakkın nasıl ve ne zaman kullanılacağı hastanemizde belirlenen usul ve esaslara uygun olarak gerçekleştirilmelidir. Hastanızın sağlığı açısından bu konuda bize yardımcı olmanızı ve hastanemizin refakatçi politikası çerçevesinde belirlenen usul ve esaslara uygun şekilde hastanıza refakat etmeniz gerektiğini önemle belirtmek isteriz.

    Refakatçi sayısı bir kişiyle sınırlıdır.

    Refakatçi vizite ve tıbbi bakım sırasında hastanın yanında bulunmamalıdır.

    Hekim ve hemşire direktifleri dışında hastaya yönelik herhangi bir uygulama yapmamalıdır. Refakatçi, hastanın bakımına izin verilen ölçüde yardım eder.

    İlgili hekim ya da hemşire istemi dışında, hastayı hastane dışına çıkarmamalı veya yatağını değiştirmemelidir.

    Sizlere huzurlu bir ortam sağlanması için, refakatçilerin; hasta odası ve servis koridorlarında yüksek sesle konuşmaması, gürültü yapmaması, odalarda bulunan televizyonları başkalarını rahatsız etmeyecek şekilde kullanması; doktor vizite saatlerinde ve saat 22.00’den sonra telefonlarını kapatmaları veya sesini kısık tona ayarlamaları önemlidir.

    Hastane içerisinde tütün ve alkol kullanımı yasalar ve hastane kurallarına göre yasaktır.

    Refakatçilerin hastane dışından yiyecek ve içecek getirmemesi, diyetisyen kontrolü olmayan hiçbir yiyeceğin hastaya verilmemesi gerekmektedir.

    Refakatçi için hasta kabulü sırasında bir refakatçi kartı verilir.

    Refakatçi genel hastane kurallarına uymakla yükümlüdür. İhlali halinde, hastanıza refakat durumunuz kabul edilmeyecektir.

    Refakatçi değişiminde mutlaka hemşiresine bilgi verilmesi gerekmektedir.

1.                  Tüm bunların dışında refakatçi olarak, hastanın sağlığı açısından herhangi bir sorun olduğu zaman öncelikle servis hemşirelerine bilgi vermelidir. Servis hemşirelerinin bilgisi dışından herhangi bir müdahalede bulunmamalıdır.

2.                  Çocuk hastaların ve kadın doğum hastalarınızın yanında bayan refakatçi bulunması gerekmektedir. Özel durumunuz varsa yatış öncesi hekiminize ve sorumlu hemşireye bilgi veriniz. Gerekli düzenleme ve açıklama yapılacaktır.

3.                  Hasta yakınlarından  bir kişi her gün 12.00 -13.00 saatleri arasında sırayla hastalarını görmek amacıyla içeriye alınacaktır.

 

YOĞUN BAKIMDA YATAN HASTANIZ VARSA;

    2.Basamak  Koroner  Yoğun Bakım Ünitesi Haftanın hergünü saat 14:00-15:00 arasında  yüzyüze 1. dereceden 1 alınarak  hasta ziyareti yapılmaktadır.

    2.Basamak   Erişkin  Yoğun Bakım Ünitesi  ve 3.Basamak  Erişkin  Yoğun Bakım Ünitesi Cuma günü hariç haftanın  altı (6 )günü  saat 14:00-15:00 arasında kamera eşliğinde görüntülü  görüşme yapılmaktadır.

    Cuma günleri  14:00-15:00 arasında yüzyüze 1. dereceden 1 yakını alınarak  hasta ziyareti yapılmaktadır.

    Hastanızın herhangi bir ihtiyacı halinde yoğun bakım sorumlu hemşiresine lütfen size ulaşabileceği bir telefon numarası bırakınız.

    Yoğun Bakım Üniteleri tek yataklı üniteler değildir. Sizin hastanızın yanında başka hastaların da aynı ünitede tedavi aldığını unutmayınız. Hastaların herhangi biri açısından uygun olunmadığında, ziyaretçi saati gelmesine rağmen Yoğun Bakım Ekibinin sizleri Yoğun Bakım Ünitesi’ne kabul etmesi gecikebilir. Bu durumda lütfen sabırlı olup sizlere bilgi verilmesini bekleyiniz ve izinsiz olarak Yoğun Bakım Ünitesi’ne girmeye çalışmayınız. Anlayışınız ve işbirliğiniz için teşekkür ederiz. Daha sağlıklı bir yaşam için hizmetinizdeyiz.

 

ŞİKÂYET POLİTİKASI

    Hasta Hakları Birimi  sizlerden gelen öneri ve görüşleriniz ile hastanemizin gelişimine katkı sağlar. Şikâyetleriniz ve olumsuz görüşlerinizle de sadece Hasta Hakları Birimimiz  değil ilgili tüm üst  yöneticilerimiz çözüm amaçlı ilgilenir.

    Şikâyet, istek ve önerilerinizi hasta hakları birimimize yüz yüze görüşme, telefon, e-mail, web sitesi, anket/mektup aracılığıyla iletebilirsiniz.

    Ayrıca hizmetlerimizle ilgili görüş ve şikâyetlerinizi  katlarda  bulunan memnuniyet anket formunu doldurarak iletebilirsiniz.

    Şikâyet/ önerileriniz kayıt altına alınır, ilgili bölüm yöneticileri ile değerlendirilir ve sizlerin talepleri doğrultusunda hizmet kalitemizi artırmak amacıyla iyileştirmeler yapılır.

    Şikâyetlerin sonucu, belirtilen süre içinde Hasta Hakları Birimi tarafından sizlere geri bildirimi yapılır.

    Hastanemiz, yasa, yönetmelik ve yönergeler nedeniyle çözülemeyecek şikâyetleri, çözümü araştırılmak üzere bir üst makama iletilir.

    Görüşlerinizi internet aracılığıyla bildirmek için web sayfamızda yer alan "Öneri & Şikâyetler” hasta ve yakınları bölümünden iletebilirsiniz. Sağlıkta kalitemizi artırmaya yönelik iletmiş olduğunuz görüşleriniz için teşekkür ederiz.

 

GÜVENLİK BİLGİLERİ VE POLİTİKASI

 

1.                  Hastanemize gelirken gereğinden fazla eşya getirmeyiniz.

2.                  Aracınızda değerli eşya bırakmayınız. Kapı ve camlarınızın kapalı ve kilitli olduğundan emin olunuz.

3.                  Herhangi bir eşyanızın kaybolması/çalınması ya da sahipsiz bir eşya görülmesi halinde ilgili bölümün sorumlu hemşiresine bilgi verdiğiniz takdirde Hastane Güvenlik Görevlileri derhal bölgeye gelecektir.

4.                  Tanımadığınız kişilerden yardım istemeyiniz ve onların yardım tekliflerini kabul etmeyiniz.

5.                  Yatış için gelirken değerli eşyalarınızı (ziynet eşyası, fazla miktarda para vb.) yanınızda getirmeyiniz.

6.                  Eğer yanınızda değerli eşyanız varsa, odanızdan kısa süreli ayrılmanız halinde dahi ya yanınıza alınız veya refakatçi/yakınınıza teslim ediniz.

7.                  Eşyalarınızı odanızdaki dolaplarda muhafaza ediniz.

8.                  Şüpheli bir durum veya şahıs gördüğünüzde ilgili bölümün Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü veya sorumlu hemşiresine bilgi veriniz.

9-Klinik görevlileri dışındaki kişilerin sizi yönlendirmesine inanmayınız. Böyle durumları Hastane Güvenlik Görevlilerine bildiriniz.

7-İLGİLİ DÖKÜMANLAR: